2021年6月13日 星期日

2021-06-05:一個令人驚嘆的故事|xekleidoma (轉貼)

Since yesterday the energy has shifted,I don't feel the heaviness and pain that was gnawing deep down anymore.This coincided with Cobra's coded message"GREEN DOOR detected";I'm going to resist the temptation to interpret it,but I guess we have an idea what that relates to.

從昨天開始,能量轉移了,我再也感覺不到內心深處的沉重和痛苦了。這與柯博拉的編碼信息"檢測到綠色門"不謀而合;我將抵制住誘惑去解讀它,但我想我們對此有一個想法。



Let me tell a sense of reality defying experience that I had roughly 30 years ago,before the Archon invasion and Great Forgetting of 1996.One day in broad daylight I was in the living room of my parents'house and when I looked out the window I saw a few oddly shaped aircraft flying in the sky that drew my attention.I had a keen interest in airplanes,both military and civilian,but these looked unfamiliar.I ran out the door into the backyard and what unfolded was a spectacular display of a flotilla of aircraft of different models filling the air and flying overhead at low speed,at no more than a couple of hundred meters height so that I could have a real good look at them.The craft had no jet engines or propellers,but some force was gently and silently moving them through the sky.I was not afraid at all as the energy I picked up from the craft was completely friendly,I was just in awe and enjoying the show.The experience was so extraordinary that I don't think I told anyone about it,and although others must have witnessed it also I never heard anyone confirm seeing the same that I saw.Afterwards I didn't quite know what to think of it,whether it was a vivid dream,a vision or happening in a waking state in the physical world,but it felt totally real to me.My source says it was the Galactics showing themselves to me and I have no reason to doubt that.The Galactics have shown themselves at some point in one form or another to every starseed on the planet who was alive prior to 1996,but many may not remember that.Since 1996 the light forces only show themselves in case there is a direct and urgent need for it or they show themselves indirectly as cloudships.

讓我講述一下我在大約30年前,也就是在1996年執政官入侵和偉大遺忘之前,對現實的一種不知所措的經歷。有一天,在光天化日之下,我在父母家的起居室裡,當我向窗外望去時,我看到幾架形狀奇特的飛船在天空中飛行,引起了我的注意。我對軍用和民用飛機都有濃厚的興趣,但它們看起來都很陌生。我跑出門進入後院,展現出來的是一個壯觀的展示,不同型號的飛機充斥在空中,以不超過幾百米的高度低速在頭頂飛行,這樣我就可以真正清楚地看到它們。這艘飛船沒有噴氣發動機或螺旋槳,但有一股力量在輕輕地、默默地推動它們在天空中移動。我一點也不害怕,因為我從飛船上獲得的能量是完全友好的,我只是敬畏和享受這場表演。這段經歷太不尋常了,我想我沒有告訴任何人這件事,雖然其他人肯定也目睹了這件事,但我從來沒有聽到任何人證實看到了和我看到的一樣的東西。後來我不太知道該怎麼想,這是一個生動的夢,是一個幻覺,還是在現實世界中醒著的狀態發生的事情,但對我來說,它感覺完全是真實的。我的線人說是銀河隊向我展示了自己,我沒有理由懷疑這一點。銀河人曾經以這樣或那樣的形式向地球上1996年前活著的每一顆星際種子展示過自己,但許多人可能不記得了。自1996年以來,光明勢力只有在有直接而緊迫的需要時才會現身,或者他們間接地以雲船的形式現身。



來源:



沒有留言:

張貼留言