2020年11月25日 星期三

阿斯塔:最新情況 (轉貼)


Me:Ashtar,what's going on with Trump and Biden?

我:阿斯塔,特朗普和拜登怎麼樣了?

A:Hello Sharon.I see you're tired so I'll be brief.

A:你好,莎倫。我看你累了,所以我長話短說。

Me:They're fighting it out in court but Biden isn't even slowing down.Even though he knows he's a crook,the vote count is false,he's still going ahead as if he won.Why is he doing that?

我:他們在法庭上爭吵,但拜登甚至沒有放慢腳步。儘管他知道自己是個騙子,但計票結果是假的,他仍然像贏了一樣繼續前進。他為什麼要這麼做?

A:Because he is a liar.

A:因為他是個騙子。

Me:What does he stand to get from doing this?What is he playing at?

我:他這麼做有什麼好處?他在玩什麼把戲?

A:It hasn't been conceded yet,Sharon.

A:還沒有讓步,莎倫。

Me:Okay.So he's acting like he still has a chance.

我:好吧。所以他表現得好像他還有機會。

A:He will not back down,Sharon.He will insist he won long past the day that Trump takes office.If you don't see it,there's a fight for the white house,the actual building itself.The one who sits in that chair gets to make the decisions for the country and remember the Deep State still has a lot of its infrastructure in place.

A:他不會讓步的,莎倫。他會堅持自己早在特朗普上任之前就已經贏了。如果你看不到這一點,那就是為了白宮而戰,這座真正的建築本身。坐在那張椅子上的人可以為國家做決定,並且牢記深州還有很多基礎設施。

Me:He's not going to back down.

我:他不會讓步的。

A:No.It will have to be done by force.He will be forced to back down.He and the democrats.There will be an actual fight over the white house.If you've noticed there are guards around the white house and fencing has gone up.Security has tightened down.

A:他不會。這將不得不用武力解決。他會被迫讓步。他和民主黨人。將會有一場關於白宮的真正戰爭。如果你注意到白宮周圍有守衛,圍欄已經豎起來了。安保措施也加強了。

Me:I don't live there but it wouldn't surprise me.

我:我不住在那裡,但我不會感到驚訝。

A:He's not planning on conceding anything.He's not planning on being defeated.There will have to be a battle.Ivo predicted a civil war for America perhaps,well this would be it.

A:他不打算做出任何讓步。他不打算被打敗。必須要有一場戰鬥。伊沃預測美國可能會爆發內戰,那麼這就是內戰了。

Me:Oh God.

我:天啊。

A:Biden and the Democrats are not going to give in unless they are arrested.The only way to eliminate them from this race is to arrest them.

A:除非被逮捕,否則拜登和民主黨不會讓步。把他們從這場競選中除名的唯一辦法就是逮捕他們。

Me:Okay,I'm good with that.

我:好吧,我沒問題。

A:You understand that this is the battle for the Deep State or freedom of humanity being played out in this electoral battle.

A:你知道,這是一場為了深層國家或人類自由而進行的選舉戰。

Me:Yes.

我:是的。

A:That is it.Right there:the dark versus the Light personified in Biden and Trump,and Democrat vs Republican.

A:就是這樣。就在那裡:黑暗與光明在拜登和川普身上體現得淋漓盡致,民主黨與共和黨也是如此。

Me:Sorry,I was distracted thinking about my post.It wasn't written the way I'd intended and it's like someone changed the text.

我:對不起,我分心了,在想我的貼文。它不是按照我想要的方式寫的,就像有人改變了文本一樣。

A:That wouldn't surprise me.

A:我一點也不驚訝。

Biden isn't worried about what is legal.He simply wants the control over the country and he's willing to bring in the Chi*e army to get it.

拜登並不擔心什麼是合法的。他只是想要控制這個國家,並且他願意讓中國軍隊來得到它。

Trump is aware of this.Don't worry.

川普知道這一點,別擔心。

Me:I worry.

我:我擔心。

A:Well,don't.He's aware of this and has his forces ready.They're being arrested already as we speak.

A:嗯,不要擔心。他知道這件事,他的部隊已經準備好了。我們說話這會兒,他們已經被逮捕了。

Me:This is hard to imagine.

我:這很難想像。

A:Well,that's what's happening.Don't worry,many of the world's forces are backing Trump.

A:嗯,事實就是如此。別擔心,世界上許多勢力都在支持特朗普。

Me:Some aren't.

我:有些不是。

A:No,but we are as well.The Light stands behind Trump and we won't allow him to lose grasp of the presidency.He won it fairly and squarely,and he's not to give up control to any criminals.

A:是的,但我們也支持。光明會支持特朗普,我們不會讓他失去總統寶座。他光明正大地贏得了選舉,他不會放棄對任何罪犯的控制。

Me:Okay,thanks,Ashtar.I'm just flabbergasted because nobody is stopping this narrative of the Demoncrats winning.

我:好的,謝謝,阿斯塔。我只是目瞪口呆,因為沒有人能阻止這種民主黨獲勝的說法。

A:It's because there's no way the people of earth will support their win unless they lie about it.The people have to be lied to,otherwise they're out.

A:這是因為地球人民不可能支持他們的勝利,除非他們對此撒謊。人們必須被欺騙,否則他們就出局了。

Me:Okay,thank you.

我:好的,謝謝。

A:Adonai.

A:阿多奈。

**Source**Channel:Sharon Stewart



沒有留言:

張貼留言