2021年2月21日 星期日

視頻: 正面的神聖訊息432Hz (轉貼)

I’ve just finished working on and uploading a video which I was strongly guided to create today regarding the current situation along with some positive messages about what is to come. The ideas were just popping into my head and I wouldn’t be surprised if everything you read there came from the Higher Source which guided the creation of the video in the first place. I hope those who feel interested in checking it out enjoy it. Thank you for your time and I wish everyone much love and light!

我剛剛完成了一個視頻的製作和上傳工作,這個視頻是我今天在強烈的指導下製作的,關於當前的形勢,還有一些關於即將發生的事情的積極信息。這些想法只是突然出現在我的腦海中,如果你讀到的所有東西都來自最初引導視頻創作的更高的源頭,我也不會感到驚訝。我希望那些對此感興趣的人能夠盡情享受。感謝您的時間,我希望每個人都有更多的愛與光!





沒有留言:

張貼留言